slide show

Mina senaste svar

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

hur ska en kille se ut enligt dig?

Oj, ehm.. En kille enligt mig ska först och främst vara längre än mig, dock så är jag rätt kort ändå men. Han ska vara brun, ha mycket muskler (bara en fördel, fast just det spelar inte så stor roll). Sen så vet jag faktiskt inte.

har nina gjort slut me hennes kille??

ja det har hon.

Är du på g me någon

det vet jag faktiskt inte, men hoppas det ;)

har du nån kontakt med din pappa? vart är den stora lila stickade tröjan från? fin blogg ! :)

vet faktiskt ingenting om min pappa längre, såg han sist när jag var 6 år. tröjan är Nina och kommer från Gina eller Monki, ingen aning.

hur lockar du ditt hår? :)

vågtång

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Här min 5 senaste svar från Blogresponse. Är du sugen på att se alla svaren så trycker du bara på "min egen frågesida på blogresponse" här ivan i rutan. Om du undrar något så kan du när som helst ta och fråga någonting i min frågeruta til lvänster i menyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0