slide show

Lite svar

Vad använder du för smink? Kan inte du lägga ut eller svara på min fråga tack! Ps: älskar din blogg sjukt mkt. Du är så himla söt!


Svar: Tack!! Självklart, lägger upp ett inlägg med en bild på mitt smink alldeles snart, och skriver vad det jag använder! Tyvärr så kan jag inte lägga upp någon video på när jag sminkar mig, som flera ut av er vill att jag ska göra. Min webb kamera är jätte dålig och ljudet på mammas digitala kamera funkar typ inte. Så jag hoppas att det räcker med bild och förklaring som kommer strax!

 

 

Kan inte du göra ett inlägg och berätta hur man tjänar pengar på bloggen? Skulle vara sjukt tacksam!


Svar: Klart jag kan göra det! Kan göra det nu någon dag framöver!

 

 

Snälla kan du skriva en länk där man kan ladda ner photoshop?


Svar: Jag har Photoshop CS5, den nyaste typ. Den går att ladda ner som en test version, i 30 dagar sen så tar den slut automatiskt. Tryck HÄR och ladda ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0