slide show

Ett sista inlägg

En bild som jag tog på mig själv för dryg en vecka sedan.

 

Fuck, fuck, fuck.. Gick inte att installera om Sims, blir så arg. Fruktansvärt kul det där spelat är alltså, man blir typ beroende. Minns för typ ett år sedan, satt dygn efter dygn med näsan vid dator skärmen och körde Sims, har fortfarande inte tröttnat på det. Har dock inte spelat det på jätte länge nu, så det är fan dags snart tycker jag!

 

Detta blir då mitt sista inlägg för idag. Blev jätte trött nu faktiskt. Ska börja vända tillbaka dygnen nu, eller det är ju rätt så onödigt ändå, nu när det är Augustifesten 11' och allting, precis innan skolan. Men tror nog att jag klarar det i sista sekund. Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0