slide show

Äntligen hemma!

En bild på dagens Ksenia!

 

Åååh! Ni kan inte ana hur glad jag är över att få komma hem till värmen! Vilket helvete det har varit idag. Först så vaknar man tidigt och är hur trött som helst sedan tar man på sig shorts och tröja och tror att det ar varmt ute. Det kändes som höst, riktigt kallt väder kan jag lova er. Blåste hela tiden, sjukt kallt! Min dator var kvar hemma hos Nina hela dagen så jag var där nu på kvällen och hämtade den. När jag skulle hämta den så gick jag en liten genväg för att komma snabbare till hennes hus, och tror ni inte att det är fullt med brännässlor eller..? Och när jag tog bussen hem så började det regna då jag klev av. Riktig jävla skit dag..

 

Så, nu sitter jag här i värmen, i min sköna säng och njuter. Förutom att mina ben kliar åt helvete på 10 olika ställen. Nej, inte alls roligt faktiskt. Ska ta någonting att äta nu, har inte ätit någonting på hela dagen.


Kommentarer
Postat av: mikaela

så himla söt du är!

2011-08-11 @ 17:48:39
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0