slide show

Video from last night

En video från igår.

 

Där har ni en 13 minuters video från igår, fast ingen kommer nog orka kolla på hela tror jag inte. Stog längst fram på något galler och lyckades ta sönder mina leggings. Bas/högtalarna var precis bredvid mig, eller jag klängde på dom med andra ord, så det är därför ljudet är så kasst. Men där ser ni iallafall hur det var, saknar det redan. Fan vad roligt vi hade!

 

Med detta säger jag godnatt, lägger mig tidigare ikväll så jag kommer upp imorgon. ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag saknar det redan! Har nog aldrig mått så bra som jag gjorde denna kväll. Fan ni tjejer äger, love you!

2011-04-03 @ 22:41:40
URL: http://eronnlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0