slide show

Valborg

Say yes - Nicole Scherzinger


Godmorgon! Vaknade för en stund sen och har bara legat och degat i sängen. Ska strax till Hageby Centrum och köpa något att dricka, sen ska jag kolla runt lite också. Måste få upp Nina ur sin sömn också. Jag åker upp till henne då hon har vaknat. Vi har planerat i princip hela dagen. Vi ska först sola på hennes baksida ett ganska bra tag, så vi får färg iallafall. Sen ska vi väl fixa oss och allt det där och därefter träffar vi alla våra underbara vänner.

 

Idag är det ju valborg, så ikväll är vi på plats i Folkets Park vid brasan. Tar nog med mig kameran så bjuder jag på några bilder senare. Sover hos Nina ikväll också. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: lisa

ni vet väl att det är farligt att sola nu för det är något med solen

2011-04-30 @ 13:47:41
Postat av: amanda

vad ska du ha på dig på valborg? kan du inte lägga upp en outfit?:)

2011-04-30 @ 14:20:52
URL: http://amandahedendahl.blogg.se/
Postat av: Lotta

Älskar din header! Du är så himla söt :)

2011-04-30 @ 14:21:55
URL: http://olesenstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0