slide show

Tivoli

En bild på Isabelle, Johanna och mig från igår.

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, mina ben orkar inte mer. Kom hem från tivolit för en halv timme sedan ungefär. Fick vänta på att min spårvagn skulle komma, i 26 minuter.. Gick in i McDonalds med Emelie och Isabelle och köpte en cheese lite snabbt. Var iallafall på tivolit från klockan 6 tills nu, förstår ni då varför mina ben är helt döda.. Åkte Extreme Fly/Spacejam 5 eller 6 gånger idag. Den är så underbar! Typ beroende av den..

 

Jag är hur trött som helst just nu så jag knappt kan skriva. Tänkte sätta på en film och sedan sova. Kommer somna på direkten känner jag. Har förresten några bilder och någon film att visa er från idag och igår, men har inte lyckats överföra det till datorn, eftersom jag tagit kort med mobilen. Men det fixar jag imorgon!

 

Sov gott, puss!


Kommentarer
Postat av: rossana

hejjhejj, allt bra:)?

2011-04-30 @ 10:35:00
URL: http://trogbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0