slide show

Sunshine

Jag just nu på morgonen.

 

Vaknade klockan 6 idag. Riktigt tidigt efter en skön helg men var tvungen att duscha och allt så jag skulle hinna. Men nu är jag iallafall helt klar med allt, måste bara borsta tänderna och så vidare innan jag går till spårvagnen. Tar den som går 7.35 tror jag och möter upp Nina nere i stan. Därefter åker vi upp till skolan.

 

Börjar 8.30 idag och slutar 16.00, längsta dagen i veckan here I come.. Hoppas eran dag går bra och allt är okej med er. Skriver mer när jag kommer hem och uppdaterar med bilder.

 

NEEEJ! Kom på att jag har matteprov idag, i get it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, asso vi hade matteprov idag på måndag morgon ist för sovmorgon, riktigt kul-.-''''

vi har tre prov den här vekcna

2011-04-11 @ 09:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0