slide show

Sunny day

Jag och super snygga Emelie imorse.

 

Hej på er! Kom hem för lite mindre än en timme sedan. Har plockat bort lite saker från mitt rum och ska alldeles strax duscha. Då jag har fixat mig och så så ska jag möta upp några vänner (dom vanliga), och sen drar vi till Willys och köper mat! Tänkte grilla idag så vi ska typ köpa grill kött, korv, chips, läsk, engångsgrill och allt det där som man behöver när man grillar.

 

Tar med mig kameran idag med så ni får lite bilder senare. Ha en underbar dag så hörs vi ikväll när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är super snygg Ksenia! <3

2011-04-24 @ 00:42:17
URL: http://eronnlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0