slide show

Precis kommit hem

Hej!

Nu har jag kommit hem och är sjukt trött, har dessutom jävligt ont i magen nu när det är min vecka så jag ska bara vila ett tag. Sen så ska jag göra någonting att äta. Maten i skolan tog typ slut så man fick inte mycket alls, så jag är rätt så hungrig nu.

Här har ni en bild från grillkvällen igår:

Matteprovet gick åt helvete idag, det var hur svårt som helst. Vi fick 2 timmar på oss att göra klart det men det var flera stycken som knappt gjorde halva. Det handlade om ekvationer och koordinationssystem osv, inte alls min grej. Men vi får väl se hur det gick för mig när vi får reda på resultaten, jag gissar på ett G-

 

Ikväll börjar jag på en ny header/design, fått en hel del ra bilder nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0