slide show

Nu blir det städning!

En bild från igår.

 

Hej på er! Vaknade klockan 9 imorse av att Nina ringde mig. Nu sover vi inte bort hela dagen iallafall, bra det! Är pigg och glad, så det kvittar ju. Ska snabb städa mitt rum och dammsuga lite. Känns förjävligt att vistas här inne. Nina är iallafall påväg till mig just nu, så vi ska fixa oss och så vidare här. Då vi är klara och så så tror jag att vi drar till Hageby Centrum. Tänkte köpa en bikiniöverdel som jag kollat på.

 

Nu ska jag käka något sen sätter jag igång och städar. Hörs lite senare när Nina kommer, puss.


Kommentarer
Postat av: Iris

Hur fixade du din egen bild där vid sidan på gratisbio ikonen ? Snälla svara :)

2011-04-19 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0