slide show

Nej.. inte igen!

Bild från Royal White Night, brudar!

 

Åh, gick hem vid 2 från skolan idag. Slutar egentligen klockan 3 men kände mig inte alls bra. Tror jag fått feber nu igen.. Fast kan man få det så snabbt efter att det just varit? Skallen bränner, min rygg gör ont, jag fryser hela tiden och jag är så jävla trött. Fan, får inte ha fått feber igen!

 

Nu ligger jag iallafall i sängen och ska strax resa mig upp och göra en kopp med Varma koppen. Sen lägger jag mig igen och sätter på ett avsnitt av den nya säsongen av Jersey Shore. Måste försöka sova ett tag också, orkar inte vara såhär svag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mensverk kanske?

2011-04-06 @ 19:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0