slide show

Jag har världens bästa vänner!

Från vänster: Vaneza, Isabelle, Bellen, Emma, Nina, Johanna och Fanny!

 

Såhär såg dom alltså ut när dom stog utanför mig och kastade sten på min fönster ruta. Riktigt söta är dom som kommer från stan för att göra mig glad, jag som sitter hemma med utegångsförbud.. :)

 

På onsdag får jag iallafall gå ut igen och då ska vi ha det kul! I helgen ska vi till sten borgen/muren (där vi grillade i helgen) igen och ha det mysigt där.

 

Med detta inlägg säger jag godnatt, har inget mer att blogga om och vill vila ett tag, så godnatt mina kära blogg läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: nina vidinlic

älskar dig bästavän. <3

2011-04-11 @ 20:53:27
URL: http://lifebynina.devote.se
Postat av: Anonym

så söta dom är! :D

2011-04-11 @ 21:08:07
Postat av: Moa

sv, visst kan jag svara på det! Ska försöka visa på min blogg imorgon om jag har tid! ;)



Kram!

2011-04-11 @ 21:42:29
URL: http://mohaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0