slide show

I am gonna fight for you boy!

Jag i skolan idag.

 

Fan, har huvudvärk och ligger bara och dör i sängen. Har spenderat hela kvällen i min säng och kollat på film. Känner mig helt svag och vill bara slappa. Har rent ut sagt bara degat sen jag kom hem.

 

Imorgon är det ju skola igen, börjar 8.20 och slutar 15... någonting, kommer inte ihåg.

 

Statestiken gick upp till 625 unika igår, fett! Glad som fasen, det bara stiger och stiger! Hade inget mer att säga nu, ni får ha det bra så länge så hörs vi. Kyss!


Kommentarer
Postat av: elnaz

hur fixar du så att din header bara kommer ovanför dina inlägg? :p

och att de är en ram och så :)

2011-04-05 @ 01:55:11
URL: http://sadafochelnaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0