slide show

Eye lashes

Dagens köp | H&M - 40 kr

 

Har som sagt precis duschat och känner mig jätte fräsch! Smörjt in mig också, så luktar förbannat gott!

 

Köpte lösögonfransar idag på stan, tänkte ha dom på Royal White Night imorgon. Känner på mig att det kommer bli helt grymt, och kanske lite bättre. Finns en person som kommer vara där som jag verkligen vill träffa.. ;) Just därför längtar jag lite extra.

 

Imorgon är det ju som sagt Royal White Night då. Har ganska så mycket saker jag måste fixa innan kvällen. Först på morgonen när jag vaknar så ska jag packa ner kläder och så vidare sen så ska jag väll klä på mig och allt det där. Vid klockan 12 ska jag ner till stan och sola så jag blir lite snyggare, haha! Efter det så träffar jag en vän och köper genomskinliga leggings som vi ska ha på kvällen. Efter det drar jag upp till Nina och hämtar ett par skor jag ska ha under kvällen också. Därefter ska jag väl hem och fixa det sista tror jag. Senare mot klockan 4-5 tror jag att jag träffar alla brudar och vi börjar fixa oss. Halv 9 ska vi stå utanför Borgen (där den hela festen kommer vara) så att vi kommer in först och slipper stå i den långa kön. Det börjar ju klockan 10 så vi vill vara säkra på att vi kommer in snabbt!

 

Har med mig mammas lilla kamera i think, så det blir väl något videoklipp eller några bilder senare. Fast jag lovar ingenting! Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon när jag har vaknat. Kommer dock inte kunna sova innat på frund av min längtan.. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, hihi :D

2011-04-02 @ 00:54:51
URL: http://haidis.se
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-04-02 @ 01:18:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: vaneza

tagga som fan!! <3

2011-04-02 @ 11:19:37
URL: http://vanezavergara.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta du inte ska förfesta?!

2011-04-02 @ 18:12:22
Postat av: Anonym

ingen förfest?

2011-04-03 @ 11:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0