slide show

Borgsmo Hip Hop Jam / Disco!

Affischen till evenemanget!

 

Där har ni lite info lördagens event som jag och Nina ska jobba på. Tror faktiskt att det kommer komma mycket folk och att det kommer bli riktigt grymt!

 

För övrigt så har jag just ätit. Vaknade halv 7 och hade sjukt ont i hjärtat, eller typ bredvid fast innuti liksom. Har jätte ont fortfarande, när jag andas och hostar till exempel, kan inte ta riktiga andetag. Mamma lämnade en 50 lapp när jag kom hem och skrev på en lapp att jag skulle gå till affären och köpa bröd. Perfekt.. Skit väder ute och jag dör i sängen. Tror faktiskt att jag ska gå en sväng till Hageby Centrum och köpa det hon behöver, måste ändå ha lite frisk luft.

 

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0