slide show

Sömnlös natt

Nu har jag kommit hem efter en riktigt jobbig men rolig dag. Jag sov absolut ingenting inatt, då menar jag verkligen ingenting, inte ens 1 enda minut. Nina somnade i ungefär en timme men jag kunde inte sova. Vi kollade på 3 filmer, One missed call, Dead silence och Silent Hill. Grymma filmer! Klockan 7 på morgonen så gick vi ut och gjorde en grej som är hemlig ;) Hehe, min mamma läser min blogg, så därför nämner jag det inte!

Nu ska Nina skicka en massa bilder till mig från helgen som jag visar er sen. Men nu ska jag lägga mig och sova gott. Hörs när jag har vaknat! "godnatt"!

Jag just nu. Sjukt trött är jag, verkligen!


Kommentarer
Postat av: Joanna

jag var bara allmänt rädd för mörker och vara ensam och sånt..

2010-09-05 @ 19:21:22
URL: http://llundstroom.blogg.se/
Postat av: Brörrr

röka elr hur

2010-09-05 @ 22:17:32
Postat av: Anonym

röker du:OO??

2010-09-06 @ 15:28:02
Postat av: Isak

Vill bara påpeka att du är väldigt söt, och att Silent Hill är en galet cool film. :D

2010-09-06 @ 18:37:07
URL: http://p1sse.blogg.se/
Postat av: deru

kom tbax till umeå om du vill ha kuk babey :P

2010-09-09 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0