slide show

Purple

Hej!

Tänkte visa linnet jag köpte igår. Köpte det på H&M för 0 kr, använde mig av mitt presentkort ;) Såhär ser det ut!

Det ser blått ut, men det är lila IRL.


Idag så var jag med Nina, Yerko och Niko. Vi gick runt lite här och där, runt Hageby Centrum. Vi hade typ ingenting att göra, till slut blev alla hungriga så jag stack hem och dom åkte hem till sig.

Är extremt sugen på att se en sorlig film så att jag kan gråta lite. Fast ändå så har jag sjukt lust att kolla på skräck, vad ska jag välja..? Vi får se.

Nu ska jag sjunga lite. Måste träna upp min röst. Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

fint linne

2010-09-12 @ 19:28:18
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg upp en video då du sjunger?:D<3<3

2010-09-16 @ 07:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0