slide show

Nattblogg

Hej där!

Har inte bloggar på 2 dagar nu. Har inte haft något att skriva om, inga bilder och inget roligt som hänt. Eller jo, massa roliga saker har hänt men det är inget jag skriver om i bloggen. Ni kommer bara bli uttråkade. ;)

Just nu är jag hemma hos Nina iallafall! Vi tänker dygna, och inte sova på hela natten. Vi har degat med en massa chips, hemgjord energi dricka och Ben&Jerrys, mums! Har med mig min kamera hit så vi har tagit en del bilder som ni ska få se senare, eller snarare imorgon/idag när jag kommer hem!

Nu ka vi ner och äta piroger. Ni får sova lugnt inatt, puss! :)

Kommentarer
Postat av: tihi ;) ?

Är du och Johannes Akyol på g?

2010-09-25 @ 10:43:39
Postat av: ella,)

asså du ha juh hål i naveln?

hur mke kostade det?

visa en bild:D

2010-09-25 @ 12:22:06
Postat av: ella,)

asså du ha juh hål i naveln?

hur mke kostade det?

visa en bild:D

2010-09-25 @ 12:22:18
Postat av: sandras

hur många besökare har du per dag?

2010-09-26 @ 00:22:05
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/
Postat av: belinda

har du gått i hagebyskolan? eller vilken skola, har sett dig någonstans där tror ja :)

2010-09-26 @ 01:48:48
URL: http://belindatokuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0