slide show

Höst


Foto & redigering: Jag [Ksenia Jernbom]
Kamera: Nikon D60 + Nikkor 18-55mm

Kommer visa fler bilder då och då.
När mamma kommer hem så ska jag nog äta, får se vad det blir! Efter det ska jag duscha och kolla på ett avsnitt av O.C. För er som inte vet så är det min favorit serie. Sjukt bra!

Imorgon så drar halva 8an till Kolmårdens skog igen, andra halvan var där i måndags, inklusive mig. Det var världens jobbigaste dag kan jag tala om. Vi fick gå över en mil i skogen, på stenar, grenar och gud vet vad.. Sen fick vi sluta vid halv 4. Iallafall, när andra halvan åker så har vi EA (eget arbete) hela dagen typ, SKÖNT! :D

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

fin bild :)

2010-09-29 @ 21:17:40
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0