slide show

Dresscode


Mjukisbyxor, vitt linne, klocka, halsband & spets linne/tröja.

Såhär ser jag alltså ut idag! Inget specielt, bara enkelt! :)

Har just fixat en header till Nina. Tänkte fixa en ny till mig också, men har absolut inga bilder att ha med. Tänkte gå ut och klicka några bilder med kameran. Det är ju höst nu och det finns en massa fina löv att ta kort på. Får se om jag orkar gå ut idag, annars går jag imorgon!

Gick 1 timme tidigare från skolan idag också, fick jätte ont i halsen från ingenstans. Kunde knappt svälja. Hoppas jag inte blir sjuk igen..

Senare på kvällen går jag ut med vänner!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart är den där spets tröjan köpt ?? Jätte fin :)

2010-09-28 @ 16:20:33
Postat av: Anonym

Vart är spets tröjan köpt ?? blir glad om du svarar har letat länge =)



Fin blogg

2010-10-08 @ 10:16:42
URL: http://birartibir.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Vart har du köpt spets tröjan?? Så jäkla snygg. Du passar utmärkt i den:)Maila mig:)))

2011-09-29 @ 12:55:13
Postat av: Paulina

vart har du köpt spets tröjan ?? :D

2011-10-27 @ 16:04:52
URL: http://ppaulinaa.devote.se
Postat av: Anonym

svara då, vart har du köpt spets linnet?

2012-03-31 @ 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0