slide show

Tjej kväll hos Nina

Hej på er!

I fredags var ju jag och Donna hos Nina och hade tjej/mys kväll. Vi skulle egentligen kolla på någon film men istället gjorde vi milkshake och åt en massa ostkrokar. Blev nog bättre så! :) Vi satt bara och pratade om precis vad som helst. Älskar sånt, mysigt som bara den! Vi tog en massa bilder också.

Nina, jag och Donna.

Milkshake. Innehåller Nutella, glass, mjölk, vaniljsocker och oboy! Låter inte så speciellt gott men det var det!

Har faktiskt inga planer för idag. Kanske träffar Nina lite senare och hittar på något. Vill inte sitta hemma hela dagen så går ut en sväng sen i alla fall.
Igår somnade jag 6 på morgonen, om inte lite senare. Och imorse vaknade jag halv 1, så fick bara 6 timmars sömn, och jag är jävligt trött måste jag säga..

Men ni får ha det brå så uppdaterar jag sen! Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Donna

JAVET ! , de va as mysigt att bara snacka o sådär. Måste göras oftare <33

2010-10-24 @ 15:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0