slide show

Tidigt..

Hello! :)

Vaknade supertidigt imorse.. Klockan 6 exakt, haha vem orkar.
Jag ska snart dra iväg till bussen och sen träffa upp Nina innan skolan, så vi får sitta i ungefär en halv timme och prata ut osv. Det är så mycket som händer den senaste tiden så.

Jag just nu!


När jag kommit hem från skolan idag så är det dags för Göra-mamma-glad-dagen! Ska städa hela mitt rum, dammsuga hela lägenheten och göra alla mina läxor och uppsatser. Tror nog att det kommer bli skönt när allt är klart.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Mooda

Jag tycker du ska lägga ut mer bilder på naturen och så som du la ut förut :) <3

2010-10-21 @ 10:49:29
Postat av: Amanda ♥

Sv. Åh tackar så mycket. :)



allt bra med dig då ?



kraam.

2010-10-21 @ 14:56:27
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: nelina [nelinalindberg.blogg.se]

Jag älskar din blogg, och du är jättefin! :)

2010-10-21 @ 17:12:27
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0