slide show

Tar igen lite

Har ju inte skrivit på ett tag så tänkte skriva lite nu, även om det är natt, annars glömmer jag bara..

Idag, eller i fredags så hade jag ju skola som vanligt, men det var fortfarande ingen vanlig dag. En kille som heter Hunny ska flytta hem till sitt hemland, minns inte vad det var men dom bestämde sig och gjorde det rätta för han och hans familj. Men idag så hade vi en liten avskedsfest för honom. Vi kollade på ett avsnitt av Simpsons i aulan sen åt vi fika. Efter det fick alla gå och och dom som ville fick smaka surströmming. Fyfan vad äckligt säger jag bara.. ush. En av dom som smakade var Hamza, han jag känt längt här i Norrköping, kände han även i Umeå. Hamza var iallafall nära på att spy, och lukten.. herregud vad äckligt. Sen brännde vi Hunnys skolböcker och allt, här kommer en bild som jag tog då.

Könt att bara bli av med alla skol saker och skita i skolan!


Nu ska jag och Nina fortsätta göra armand av bärlor som jag har haft i hundra år.
Ha det bäst så hörs vi imorgon! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0