slide show

Svaren, del 2.


Vilken gymnasie och linje börjar du på nästa år?
Svar
: Nästa år börjar jag i 9an, men om 2 år så tror jag att jag går på Ebersteinska gymnasiet, och tar media!

Är du kristen? Om ja Är du troende?
Svar
: Ja jag är kristen, och troende är jag också.

Vad är din största rädsla utom spindlar?
Svar
: Att dö, höga höjder, flugor, myggor, myror, blod i mängder och djupt vatten..

Vad är din favorit film ?
Svar
: Jag älskar skräck, men jag vet inte riktigt vilken min favorit film är. Kanske The Grudge, Saw 1-6 och massa andra.

Vilken skola går du på?
Svar
: Jag går på Victoriaskolan.

Vart bodde du innan du bodde i Norrköping?
Svar
: Umeå

Varför går du i 8an, ska inte du gå i 9an?
Svar
: Jo, jag ska gå i 9an egentligen, men när jag kom till Sverige så var jag 7 år, så
jag var tvungen att lära mig svenska innan jag fick börja skolan. Och när jag väl började i 1an så var jag 8 år.

Vad vill du bli när du blir stor?
Svar
: Jag har inte riktigt bestämt mig än, men antingennågot inom musiken eller fotograf.

Vad vill du gå på för gymnasielinje?
Svar
: Jag tänker välja media.

Är typ sportig av dig?
Svar
: När det gäller sport så håller jag mig undan, gillar inte sport direkt. Men det är roligt med vatten sporter, till exempel vatten skidor osv!

Vad är du rädd för?
Svar
: Jag är jätte rädd för kryp, fram för allt spindlar. Är grymt för att dö och 2012 också.

Har du några husdjur, isf vad?
Svar
: Har inga husdjur nu, men hade en hamster för 2 år sedan.

Hur skulle du beskriva dig? Fjortis? Rockig? Emo, m.m?
Svar
: Skulle inte direkt säga något av dom där alternativen, men jag skulle nog säga att jag är en sprallig,
glad och en normal tjej.

Har du mens?
Svar
: Ja

När fick du din mens?
Svar
: Tror nog att jag fick den när jag var 12-13 eller något, är inte riktigt säker.

När fyller du år haha?
Svar
: 7 juli! :)

Vart bor du?
Svar
: Hageby i Norrköping.

Vart köper du kläder mest?
Svar
: Brukar shoppa lite överallt, Gina Tricot, H&M m.m.

Har du syskon?
Svar
: Nej, jag är ensam barn.

Vilket år gick du på vrinnevi skolan?
Svar
: År 2009.

Kan du ryska?
Svar
: jag har ju bott i Ryssland, är ju född där som sagt. Men jag kan inte flytande ryska längre, men jag kunde en gång i tiden. Men har glömdt bort det mesta. Numera blandar jag både ryska och svenka när jag pratar med mamma.

Vad är din högsta dröm? t.ex resor, model, sjunga osv..
Svar
: Har funderat på modell jobb rätt länge nu faktiskt men är för kort, haha. Jag älskar att sjunga men jag tror att min högsta dröm är att flyga luftballong i något land, typ Tokyo.

Finns det någon du hatar? Isåfall vem?
Svar
: Finns ingen som jag verkligen hatar, men även om jag hatade någon så skulle jag inte nämna namnet.

Hur skulle du beskriva dig själv som?
Svar
: Jag skulle besrkiva mig själv som en glad och hyper tjej som aldrig har tråkigt. Jag blir inte så lätt sur, men om någon är sur mot mig eller något så är jag oftast det tillbaka, haha.



Hur tog det slut mellan dig och niko? hur blev ni vänner igen?
Svar
: Som det tar slut för andra, jag gillade en annan så det blev bara. Vi har alltid varit vänner, tycker att det är ritkigt onödigt att helt plötsligt bli ovänner efter att någon gjort slut. Isåfall så är det inte värt att ha förhållande om man vet att man kommer bli ovänner sen.

Är du oskuld?
Svar
: Ja det är jag, och jag tänker inte bli av med oskulden med vem som helst. Ska vara den rätta.

Gillar du någon just nu?
Svar
: Ja det gör jag, riktigt mycket dessutom.

Har du någon pojkvänn?
Svar
: Nej det har jag inte, inte just nu iallafall.

Vet din mamma om att du har haft pojkvän osv?
Svar
: Ja det klart att hon vet det, jag får ha kille, det är inga problem, så om hon frågar hur det går osv så säger jag såklart.

Har du någon pojkvän? Om du har det så vad heter han?
Svar
: Har ingen pojkvän just nu, men jag gillar en kille skarpt, men det är komplicerat.

När tycker du man ska bli av med sin oskuld?
Svar
: Jag bestämmer inte det riktigt, det får komma närsomhelst, men med den rätte såklart.



Värför brukar du inte åka till Ryssland eftersom du kommer därifrån/har du varit det?
Svar
: Om jag någon gång skulle åka till Ryssland så skulle det nog inte vara så kul. För det första så skulle min mamma följa med och så, sen skulle vi bara springa runt och göra en massa ärenden, betala massa saker osv.

Har du haft det dåligt i Ryssland eller förr i tiden?
Svar
: Alla har det dåligt någon gång, men jag minns inte något av tiden jag bodde i Ryssland, men såklart man mår dåligt någon gång.

Tycker du mer om Sverige eller Ryssland?
Svar
: Det beror på hur man frågar. Det är så mycket finare i Ryssland än här, men Sverige är ett snällare land
och här är det lugnt. Så det är svårt att svara på frågan..



Vilket är ditt favortitplagg, och vad kommer du satsa på i höst?
Svar
: Favoritplagget i höst blir nog jeans! Tajta och varma jeans, skönt! Kommer satsa på varma kläder och mycket fluff.

Är det din naturliga hårfärg du har?
Svar
: Vet inte riktigt vad min riktiga färg är eftersom jag färgat det 3 gånger. Men om man kollar på bilder och kollar längst upp så är det min naturliga färg, typ brunt.

Vad har du för bh storlek?
Svar
: Det är nog lite privat tror jag, iallafall att skriva i bloggen.. ;)

Vilket smink avänder du?
Svar
: Kan inte namnen just nu men kan visa allting på en bild någon gång snart!

Hur kan du få så snyggt hår?
Svar
: Jag fixar det antar jag :)

Kan du visa hur man gör snyggast en snedfläta och göra bild för bild grejs om hur du gör dina tofsar? så jävla fina.
Svar
: Om du menar en vanlig fläta som jag brukar ha på sidan? Och ja, jag kommer snart framöver lägga upp ett steg-för-steg inlägg där jag visar hur jag gör mina hästsvansar!

Hur sminkar du dig? Vad använder du för smink?
Svar
: jag använder egentligen inte så mycket smink. Brukar lägga något under ögonen, lägger puder i ansiktet så att det ser lent och vårdat ut, sen har jag maskara och penna.

Hur fixar du ditt hår? Plattar du först och hur får du det så platt?
Svar
: Jag brukar först kamma ut det, sen plattar jag tills det blir spikrakt. Efter det tar jag en volymaster och fixar volymen vid rötterna. Sen tuperar jag lite.

Brukar du måla naglarna ofta? Vilken är din favoritfärg isåfall?
Svar
: Jag brukar inte måla dom så ofta men när det väl händer så målar jag med rosa, blått eller genomskinlig.



Du brukar inte lägga upp så mycket bilder längre o så, förut brukade du ofta gå ut och ta några bilder, kan du inte börja med det igen?
Svar
: Jo det klart, ska börja med det nu igen, om några dagar!

Din favorit färg?
Svar
: Ljus blå och ljus rosa!

Din favorit mat?
Svar
: Åh, finns så mycket! Älskar thai och kina mat! Sushi är underbart också. Förstår inte på dom som säger att det är äckligt när dom inte ens har smakat. Det är vanlig fisk och vanligt ris, hur kan det vara äckligt? Säg inte att något är äckligt om ni inte har smakat! :D

Vilka blogger brukar du läsa, både "kändisbloggar" och vanliga bloggar?
Svar
: Jag läser lite vad som helst. Brukar läsa isabelles.nu, kissies.se, fokis.se, Ninas blogg: hahanina.blogg.se och wilmas blogg: http://wiima.blogg.se

Du verkar vara så lycklig, har du några problem?
Svar
: Alla har väl något problem, men man visar det nog inte hela tiden.

Accepterar du alla på facebook? Om du gör det tycker jag du ska acceptera mig.
Svar
: Nej det gör jag tyvärr inte. Accepterar bara dom som har över 50 gemensamma.

Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Svar
: Tror nog att det kan vara musik. Hemkunskap är också ganska roligt, när man får laga mat såklart, och inte lära sig teori.

Hur mycket kostade din systemkamera?
Svar
: Min kamera kostade ca 5 000 kr med alla tillbehöver.

Vilken kamera har du?
Svar
: Nikon D60

Vart skulle du mest av alla ställen vilja åka till i världen, innan du dog?
Svar
: jag vill verkligen besöka Rom, Grekland, Tokyo och Thailand!

Vad brukar du göra hemma när du inte är på datorn?
Svar
: Kan hända att jag gr ut och fotograferar, eller fotar hemma. Brukar lyssna på musik, plugga, smsa eller bara kolla på TV och ta det lugnt.

När kommer du till umeå!?
Svar
: Jag har planer på att komma nu till vintern!

Favoritårstid?
Svar
: Sommar såklart!

Har du komplex över att vara kort?
Svar
: Förstår inte frågan riktigt, men jag är kort, kan inte göra så mycket åt saken.

Varför flytta du just till norrköping?
Svar
: Mamma fick jobb, och hon ville bo närmare Stockholm och alla dom stora städerna.

Hur länge tar det för dig att fixa dig innan skolan eller när du går ut?
Svar
: Jag vaknar klockan 7 varje morgon, och går till bussen/spårvagnen kvart i 8, så ungefär 45 minuter har jag på mig att fixa allting!

Kan du inte ha dagens outfits oftare?
Svar
: Klart jag kan, när jag har något snyggt på mig så visar jag!

Vill du va kvar i norrköping eller flytta nån annanstans?
Svar
: Jag har aldrig velat bo här, och vill fortfarande inte det. Om jag fick flytta skulle jag flytta till Umeå.

Har du bilddagboken?
Svar
: Ja, det har jag. Där heter jag: kseniajernbom

Är du fortfarande lika intresserad av fotografering som innan?
Svar
: Ja det är jag konstigt nog! Men behöver en ny och bättre kamera för att få upp suget ännu mer!

Gillar du att vara i Stockholm?
Svar
: Ja det är kul, när det är sommar. Shopping och Grönan!

Varför flyttade du till Sverige?
Svar
: Varför inte liksom, det närmaste normalaste landet.

Kommentarer
Postat av: julia

hur lång är du?:):):) skulle vara snälltoch kul att veta:)

själv är jag bara 156 cm:]

2010-10-24 @ 01:08:13
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Du är sjukt fin! :)

2010-10-24 @ 11:13:24
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gumman... eber har inte media.

2010-10-24 @ 11:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0