slide show

@ school

Hej!

Sitter i datasalen just nu och jobbar med svenska. Letar fortfarande fakta om Rihanna.. Hittar typ ingenting intressant och roligt, sjukt jobbigt. Typ halva klassen sitter i samma rum som mig just nu, och dom kan inte vara tysta.

Imorse när jag kom till skolan så märkte jag att jag hade sovmorgon.. Det hade jag helt glömt bort! Så jag fick vänta till 9.20. Efter den här lektionen ar jag SO prov. Kan ingenting, fast tur att man bara ska dra sträck. Önska mig lycka till iallafall! :D

                                                                           Victoriaskolan, sämst.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag håller också på med fakta om Rihanna, och jag har hittat rätt mycket faktiskt. Det går ju att koll apå wikipedia fast på "engelska wikipedia" där det står på engbelska. Där står det mer också! (om du inte redan kollat det)

2010-10-06 @ 15:24:42
URL: http://llundstroom.blogg.se/
Postat av: sandras

Jätte fin ny header du har!

2010-10-06 @ 21:18:29
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså du bloggar aldrig? blogga ist. du missar sjukt mke läsare just nu,

2010-10-08 @ 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0