slide show

På g..

Hej på er :)

Det var ett jävla tag sen känns det som.. Men nu är jag på hugget igen!
Kom just från skolan, är helt slut och har knappt någon ork kvar i min kropp. Är liksom svag. Satte mig direkt vid datorn när jag kom hem. Mamma är inte hemma, så nu kan jag ha internetet för mig själv ;)

Har tänkt på en grej. Det har gått ett tag sedan jag gjorde en ny header! Idag i skolan så satt jag och skissade lite, funderade på hur den nya skulle se ut. Har fortfarande inte bestämt utseendet men något i den här stilen kanske?

Temat blir givetvis höst.


Nu blir det upp med Photoshop och börja fixa! Den nya headern/designen kommer upp om någon dag ikväll! Ska bara fika lite först för jag är vrååål hungrig, sen blir det fixfixfix!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du göra min med ? :)

2010-10-05 @ 19:16:55
URL: http://emelielofquistt.blogg.se/
Postat av: Taraldnikita

Merci for all the wonderful writings

2011-10-06 @ 11:50:33
URL: http://taraldnikita.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0