slide show

Mot klocket!

Jag just nu!

Nu har jag kommit hem från skolan, duschat och sminkat mig. Var totalt ofixad på skolan idag så bäst att göra sig i ordning nu! :) Varför fixar jag mig då? Jo, för jag ska till Klockaretorpet snart. Jag och Donna ska hem till Nina och ha film kväll som jag nämnde innan. Kommer bli så mysigt!

Och juste. Jag har märkt att min blogg ser helt förstörd och konstig ut när man går in på den med Internet Explorer, men när man går in på Firefox så ser det helt normalt och bra ut. Jag fattar inte riktigt vad problemet är, och hur jag ska lösa det.. Kontaktade blogg.se igår kväll, har dock inte fått svar, än.

Men nu ska jag kila! Har kameran och datorn med mig, så kommer uppdatera när vi är hos Nina såklart! Puss!

Kommentarer
Postat av: Kristina

vilken snygg spets tröja :)

2010-10-22 @ 16:24:40
URL: http://kristinaaws.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså seriöst jag får damp det är så jävla störande när du säger att du ska till klockaretorpet och inte ens förklarar vad det e för något????????????

2010-10-22 @ 16:30:41
Postat av: ♫♪ Sandra T

fin du är (:

2010-10-22 @ 16:44:27
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: tina

asså herregud klockatorpet är som hageby och så!

2010-10-22 @ 18:42:50
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan?

2010-10-22 @ 20:19:18
Postat av: julia

vad hade du till den där tröjan, å vars har du köpttröjan?? :)

2010-10-22 @ 21:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0