slide show

Hoppas inte att det..

..kommer snöa ikväll. :o

Har sett och hört av många att det kommer snöa lite senare, vilket jag verkligen hoppas att det inte gör, haha. Hatar snö. Eller visst, det kan snöa, men bara pytte lite. Hatar slask och blöt snö. Ush..

Kan inte förstå att vissa älskar snön, och till och med vintern. Det är bland det värsta jag vet. Jag hatar att åka skidor och slalom har jag inte ens provat och tänker inte prova :) Liksom, vintern är ju så sjukt jävla kall?! Varför vilja frysa ihjäl typ..? Längtar till sommarn igen..

Något helt annat..

Har just beställt ett presentkort från Gratisbio.se! Det går så sjukt snabbt att samla poäng att man knappt hinner tänka. Men nu var det gjort!

Och en annan grej också! BILJETTERNA TILL PARANORMAL ACTIVITY 2 HAR SLÄPPTS! Bra va? :D Skit vad jag längtar till på fredag då jag ska se den med mamma!


Kommentarer
Postat av: nina matic

hatar vintern. !

men det bästa med snön är skidor & snowboard. ! :D

ska tävla i år igen tror jag. ;d

döööökul. ♥

2010-10-20 @ 21:24:52
URL: http://hahanina.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

usch för snö!

2010-10-20 @ 22:06:37
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0