slide show

Gratisbio!

Hej!
Ville bara tipsa er om en jätte bra grej som sällan funkar, men det här funkar faktiskt på riktigt! Det är Gratisbio jag pratar om! Jag har varit medlem på Gratisbio i snart 1 år, och på den korta tiden har jag fått hem sammanlagt 7 presentkort! Och varje presentkort innehöll 50 till 100 kr. Du samlar poäng hur enkelt och snabbt som helst, du kan värva vänner, bli vän med andra och chatta med andra! Sen kan du göra gratis erbjudanden osv! Om du blir medlem så får du 50 startpoäng, men om du blir medlem genom min länk här nedan så får du 25 poäng extra, alltså hela 75 poäng! Hur bra?!

Bli medlem genom min länk här: GRATISBIO

Ett bevis på att det funkar:

Kommentarer
Postat av: julia

vars använder man de, på bio eller vars som helst på affärer?:)

2010-10-03 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0