slide show

Frågor och svar

Hej, måste bara få ett svar så snabbt du kan för det är verkligen viktigt!!
idag tog jag två till hål i örat, ett där uppe (du vet där brosket är) och ett ovanför mitt första, och jag vill bara veta om du har tips på hur man sköter det?? För jag vill verkligen inte få infektion osv, så snälla snälla berätta hur du tvättade osv när du tog ett till hål, skulle verkligen behöva tips.

Svar: Hej, jag vill bara tipsa om att du ska lägga saliv på dina fingrar sen snurra runt ditt örhänge. Sen är ett bra tips att köpa en tvål som jag ofta använde som heter Laktasyd. Rengör med det morgon och kväll så ska du se att det blir bra! :)

En gång i bloggen har du skrivit att din mamma inte vill att du ska platta håret för att det sliter för mycket. Men du plattar ju visst ditt hår varje dag? Det är alltid platt?

Svar: Sant, jag får inte platta håret för min mamma, hon är rädd att jag ska bli av med allt^^ men självklart så kommer jag ju inte det. Men jag är ofta hos Nina och fixar mitt hår osv, så det är där jag plattar mitt hår för det mesta.

Hur många läsare har du i genomsnitt ungefär?

Svar: Bra fråga, eftersom jag inte bloggar så ofta osv så har mina läsare sjunkit. Men i genomsnitt så har jag ungefär mellan 250-500 läsare om dagen!

Hoppas att ni fått bra svar på era frågor! :) Fråga på bara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag läser din blogg varje dag och jag undrar om du kunde berätta lite mer om dig själv? jag ser att det står på sidan, fast om det kanske finns mer. :)

det skulle va kul tycker jag.



jätte fin blogg btw! älskar den

2010-10-15 @ 18:48:32
Postat av: sanna

kan du inte visa bild steg för steg hur du gör dina fina hästsvansar?? dom är så sjukt snygga!

och kan du inte visa bild på dina hål som du tog idag?

2010-10-15 @ 21:47:45
Postat av: Anonym

gud jag håller med där uppe, dina hästsvansar är sååå fina! jag tror att många ink jag skulle uppskatta om du visa steg för steg hur du göra dom!

2010-10-17 @ 16:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0