slide show

Mot skolan

                  
                  
                                                                                          Jag idag!

Godmorgon på er! Höll på att glömma min sovmorgon idag igen, men som tur var så kom jag på det innan jag skulle gå. Jag är hur tött som helst, mina ögon svider och jag vill bara sovaaa. Känner ni inte så också..?

Nej, men nu måste jag gå. Tar spårvagnen till stan sen byter jag spårvagn upp till skolan därifrån. Hoppas dagen går snabbt.. Och den nya designen är uppe nu! :D Vad tycks? Rätt enkel va?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jätte fin header :o

du är verkligen super bra på att göra headers! :D

2010-11-17 @ 14:53:15
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: :D

gillar du viktoriaskolan ?

hur är den ?

får man mycke läxor ?

är de svårt ?

funderar du på att byta ?

puss :* :D

2010-11-17 @ 15:49:37
Postat av: tina

skiiiit fin !

2010-11-17 @ 17:20:29
URL: http://kristinacicak.blogg.se/
Postat av: frida

hej ksenia:) jätte fin blogg! ville bara fråga, när du ska visa hur du gör dina toffsar? snälla gör de snaart:) <3

2010-11-17 @ 17:40:54
Postat av: Lina

Hej jag läser din blogg och jag måste bara få säga att du är nog den finaste jag någonsin sätt :)<3

Pöss :*

2010-11-17 @ 18:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0