slide show

Kul kväll!

Nu har jag kommit hem!

Det var faktiskt jätte kul på skolan. Alla sprang om kring, åt chips, godis och drack dricka. Några körde poker turnering, några låg i mysrummet och bara hade det lungt och några kollade på film, American Pie.
Det var en spökvandrig där också. Blev inte alls så jätte rädd men man såg ingenting så man kunde inte veta vad som skulle hända..

Har just gjort lite sallad och mackor. Ska bara ta det lugnt nu och plugga lite SO, måste göra ett prov imorgon som jag aldrig gjorde. Dock kan jag fortfarande ingenting om det.. :| Önska mig lycka till!

Ha det bäst! Puss & kram.

Kommentarer
Postat av: elin

kan inte du lägga upp bilder på alla dina headers som du har haft? skulle vara roligt att se! :)

2010-11-11 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0