slide show

When I look at you.

Hejsan!

Nu har jag kommit hem från bion. Undrar ni varför?..
Jo, igår blev det ingen bio. När vi hade satt oss i bio salongen och alla väntade på att filmen skulle börja så började reklamen och hela skiten att lagga osv. Sedan kom en tjej som jobbade där in och sa att föreställningen var inställd och sedan fick vi gratis biobiljetter var för att halva filmrullen låg på golvet och var helt förstörd.. MEN fördelen var ju att vi fick biobiljetter! :)
Iallafall. Såg filmen idag istället. Jag kan bara säga en sak. Last song är en av dom bästa filmerna jag har sett.
Måste också erkänna att jag var såååå nära på att börja gråta, men jag var tårögd minst 5 gånger underfilmen. Alla höll på att snyfta och torka sina tårar.. Sorlig men sjukt bra var den.

Nu ska jag gå och göra lite fika och gå på toa, hehe. Har varit kissnödig sen jag drack upp min Trocadero på bion..
Lägger in en jätte fin melodi som spelades i filmen ett par gånger. Den är sjukt vacker.

Steve's Theme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0