slide show

Valborg

Hello allihopa!

Hur mår ni idag? Kom ni hem sent igår? Själv så vaknade jag med enorm halsont. Kan nästan inte svälja.. Tror jag kommer bli sjuk.

Förlåt för att jag inte bloggade något igår förresten men jag kunde verkligen inte. Hann helt enkelt inte eftersom jag jobbade i Folk Parken..

Igår var det ju valborg och jag jobbade som sagt. Jag och Micki gjorde sockervadd och popcorn! Tror att vi fick det roligaste men jobbigaste/stressigaste jobbet. Åt sammanlagt kanske 20 sockervadd och 2 strutar popcorn. Snacka om att vi fick sockerkick efteråt! :) Fast det tråkiga var att vi missade när dom tände brasan och nästan hela fyrverkeriet.. Men när vi slutade jobbet, ungefär klockan 23.00 så sprang jag och hämtade mammas lilla kamera som jag hade i väskan och tog lite bilder. Då hade ju brasan nästan slutat brinna men lite brann det.

Brasan - Den var mycket större i början såklart.

Våra socker vaddsmaskiner! Jag var bäst på att göra.. Jag lovar ;) <--- (det där är en blinkgubbe) Efter ett tag så hade jag socker på hela mig. Håret, kläderna, armarna, ÖGONEN och händerna. Ja, mina ögon klibbade ihop hela tiden. Måste ta en dusch nununu! hann inte igår kväll, somnade direkt när vi kom in.

Anders (en som hjälpte till osv) gick runt och tog lite bilder medans vi jobbade så om jag kan få tag på bilderna kanske jag lägger upp dom senare! Men tror dock det blir idag eller imorgon.

Igår skulle jag ju pierca min navel
!!! Och gissa vad. Såklart så har allting stängt på valborg. Blir på måndag istället om mamma inte är sur på mig längre. Jag diskade ju allting i vasken :o Jag är snäll mammaaaa!

Haha okejdå. Nu ska jag rulla vidare till köket och se om jag kan hitta någon bra tablett mot halsen fast än jag tog en strepsils nyligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0