slide show

Vad fan...

Klockan är snart 03.00. Jag kan inte sova. Har inte sovit på hela natten.
Gick och la mig vid 11 som ni redan vet. jag kan absolut inte sova på rygg. men så fort jag lägger mig på sidan och "börjar" somna så vaknar jag igen av att snoret rinner. :( FATTAR NI HHUR JOBBIGT DET ÄR?! Jag behöver min sömn!!!
Jag har försökt allt! Jag gick till vardagsrummet och satte på TVen. Satte på timer på den också för att jag trodde att jag skulle somna. Sen har jag legat i sängen och försökt lyssna på lite svag musik på min mp3, men det gick inte bra alls eftersom batteriet var tvunget att ta slut.

Nu ska jag kolla på en film. Vilken som helst, bara den gör mig jävligt trött så jag kan somna.

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; jag tror det var för att kroppens försvar kommer att börja stöta bort piercingen eller nått sånt, eller så var det där jag piercade mmig iaf.

2010-05-04 @ 07:47:21
URL: http://jjjennifersellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0