slide show

Take a photo bitch.

Hallo.

Ännu en jobbig dag då jag skiter i att blogga.. Har inget att skriva om helt enkelt. "Puuh"..

Sitter iallafall här i min säng och har extrem huvudverk. Och det beror ju såklart på att jag spenderar den mesta tiden vid datorn. Känner bara för att sätta mig på balkongen och läsa en bok, bara för att huvudverken ska gå över utan några tabletter.. behöver lite luft. Har just fikat och ska snart gå och rengöra min navel piercing.

Måste bara säga att ni suger på att ställa frågor till mig :( Hoppades på att jag skulle bli bombad med olika frågor osv, men ej.

Några snabb bilder jag tog igår kväll. Är sugen på att gå ut och fota så att det blir snyggare bakgrunder osv, men har tyvärr inget stativ..

Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

Sv: Absolut, det kan vi göra :)

Jag lägger till dig nu då, så kan du säga till då du lagt till mig :)

Ha nu en riktigt fin kväll!

Kramar

2010-05-11 @ 21:22:13
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: taco

sööt ju =)

bra blogg ;)

2010-05-23 @ 18:02:49
URL: http://elliscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0