slide show

Sjuk igen.

Hej på er!

Läste ni rubriken? Alltså jag blir snart galen av att sitta hemma hela tiden och inte göra något alls.  När jag vaknade på morgonen idag så hade jag fruktansvärt ont i halsen men gick till skolan ändå. När jag väl kom fram till skolan och hade min första lektion så kände jag att jag itne mådde bra alls. Jag fick jag verkar i kroppen och ont i huvudet. Gick iallafall hem från skolan ungefär vid 11 tiden och la mig i sängen direkt och somnade i ungefär 3 timmar om inte lite mer. Kollade tempen för ett tag sedan och det stod 37,7 så jag har lite feber eftersom 36,6 är normalt. Har fortfarande ont i huvudet och kroppen. Kan tillexempel inte vända mig bakåt för ens det för ont i min rygg..
Har varit sjuk i snart 2 veckor nu så nu ska jag vara hemma ett tag tills jag verkligen känner mig frisk!

Idag fick vi iallafall ett litet "lov" i två dagar (4 om man räknar med helgen), eftersom det är Kristi Himmelsfärdsdag imorgon. SKÖNT!
Nästa fredag åker ju jag till Stockholm med mina vänner, men i en tidning stod det att Grönalund skulle ha strejk just den dagen vi skulle dit.. Så det är ju braaaaa. Men det kommer nog säkert lösa sig!

Och nu på fredag är jag ju med i Klick minns ni!? :D Se till att köpa den fan! Det ska iallafall jag! 

                                                                     Sliten & trött liten Ksenia..


Juste, innan jag slutar så vill jag bara passa på att säga att det inte är smart att vara "anonym" i min frågestund, för dom minskar verkligen chansen att få ett svar och inte minst en länkning - om man har blogg dvs. Men tänk på det!
Bättre att skriva namn!


Kommentarer
Postat av: Noha - bieberfever.

- Fin blogg! :D

2010-05-12 @ 20:05:30
URL: http://nohaahourani.blogg.se/
Postat av: Noha - bieberfever.

- Jaaa, följ du mig, så följer jag dig.

2010-05-12 @ 20:10:38
URL: http://nohaahourani.blogg.se/
Postat av: Monika,

Varför ska du vara med i klick? :)

2010-05-12 @ 20:16:00
URL: http://monikagagula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0