slide show

Rainy day.

Hejsan alla söta!

Har precis kommit hem och sitter vid datorn och äter Daim. Ska bara gå och hämta lite juice, blev så törstig efter all choklad, *springer till köket*.. Mmm, va gott!!

Och såklart så började det regna idag också.. Jag och Micki ville ha en påse över huvudet för att springa till busshållplatsen i regnet, men ingen hade någon så det fick bli en handduk istället. :p

Juste, jag köpte klänningen idag! :D Jag sa ju att den kostade 249, men jag betalade 199. Fast på prislappen stod det faktiskt 249, jaja. Jag visar upp den lite senare samt hur jag skulle ha den!

Medans jag går och tar lite kort på min nya klänning och vilar lite så får ni dagens låt, en gamling!

Apologize - OneRepublic ft. Timberland

Kommentarer
Postat av: Josefina

Jag har en tävling nu där du kan vinna ett porträtt på dig ritat av mig. Delta gärna:)

2010-05-25 @ 15:33:22
URL: http://jossaas.blogg.se/
Postat av: josefina

va roligt, men gläm inte länk och att tipsa dina vänner. Jag börjar inte med tävklingen om jag inte tillräckligt många är med:)

2010-05-25 @ 15:50:02
URL: http://jossaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0