slide show

Push Push

Halloe! Haft en bra dag? Det har jag!

Idag så var jag ju på skolan men hade inga lektioner för dagen, skönt! :) Några spelade spel, ritade, spelade basket och fotboll och några målade ett blivande mysrum som jag var med i. Kul var det, det blev 2 svarta väggar och 2 rosa/röda väggar.
Efter det åt vi lunch och sen kollade på Jalla! Jalla!.
Imorgon har vi studiedag så då ska jag sova ut ordentligt. Ville inte kliva ur sängen imorse fast än jag vaknade senare än vad jag brukar göra.

Lägger in dagens låt så länge! Kat Deluna ft. Akon - Push Push (spanish version)


Sitter just nu i min sköna stora säng och dricker den godaste drycken i världen!


Kommentarer
Postat av: sofia

nice, är du från ryssland? :)

jag med (h)

2010-05-18 @ 17:50:25
URL: http://livetenligtsofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0