slide show

Ny kategori

Nu har jag lagt till en ny kategori här på bloggen. Denna kategori är nog väldigt bra att ha här eftersom jag får in så många frågor hela tiden om det och det osv.
Kategorin heter "frågor & svar". Där kommer jag ha svar på frågor och svar från frågestunder osv. Kommer svara på minst 1 fråga per dag om jag jag får in några såklart och om jag bloggar just den dagen eller har tid. Om jag får med en en fråga på en dag så kommer jag istället svara på flera i ett inlägg.
Och det gäller såklart att vara seriös och stå för sin fråga. Lite senare in på maj så kommer jag ha en liten frågestund också.

Börja fråga frågor så svarar jag på dom varje dag! :D

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0