slide show

Kristi Himmelsfärdsag

Godmorgon!

Sitter i min säng just nu och dricker hett te, har nämligen jätteont i halsen fortfarande. Vaknade prick 9 idag, trodde att jag skulle sova länge länge men ej.
Igår skulle jag ju börja på min nya header men när jag såg att jag hade 38,8 graders hög feber så la jag mig direkt! Jag var helt kok het men frös.. :o Gör alltså headern idag istället, när jag har vaknat upp helt.
Nu ska jag gå och göra lite mer te (för det är viktigt att dricka mycket när man är sjuk) och en macka.
Slänger upp en låt medans jag vaknar upp. Ska försöka ta lite bilder idag också!

Hoppas ni har sovit gott iallafall!

Dagens låt: Livvi Franc - Automatik

Kommentarer
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet ♥

sv; jag har redan fått hjälp med designen, men tack ändå :)

Haha, tack! :D Det kanske jag skulle kunna göra ngn gång ;)

2010-05-13 @ 10:07:46
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet ♥

sv; jag vet,men en annan tjej har lovat att fixa :) men jag kanske ska ha en tävling snrt, därpriset är att bli avritad. Då kan du ju försöka ;)

2010-05-13 @ 10:19:48
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Tack, roligt att höra =D

Du menar en footer?



När jag kodade för ett tag sen gjorde jag egna koder, men om jag inte sett fel tror jag designadinblogg.se har lagt upp hur man gör? :p kram

2010-05-13 @ 14:22:30
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0