slide show

Klänningen

Här har ni klänningen som jag förmodlingen ska köpa till skolavslutningen. (Den till vänster)
Fast jag tänkte "göra om den" lite om jag köper den. Och då gör jag den som bilden på gula klänningen, alltså drar upp "bröst stället" (hahahahahaha) så att alltihopa bara hänger, som ni ser? Hoppas ni förstår.

Men ja, den kostar 249 kr inne på Cubus. Måste köpa ett par snygga skor också.. Åh, det är typ panik. Bara två veckor kvar till avslutningen också.

Angående mitt dåliga humör. Som ni kanske redan vet så hatar jag måndagar. Och jag gillar framförallt inte när folk är dryga osv osv.. Men ja, jag kände bara för att göra ett videoinlägg och släppa ut min ilska lite. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: lisa

Den Kommer va jätte fin på dej :]

2010-05-24 @ 22:49:27
Postat av: .

vart har du hittat den gula ? :)

2011-04-26 @ 20:18:35
URL: http://esirberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0