slide show

Gratisbio - en värld där allt är gratis!

Bli medlem på Gratisbio?

"vad är det" kanske du undrar? Det är en gratissida som verkligen fungerar. Jag är medlem och har på jättekort tid samlat ihop poäng som jag sedan växlade mot presentkort! Fast det har jag redan köpt upp..
Allt du behöver göra är att trycka på bilder nedan, trycka på registrera och sedan verifiera din epost! När du blir medlem så får du hela 50 poäng som tack för att du blivit medlem, och om du blir medlem genom mig (alltså genom länken nedan och ange mitt användarnamn (kseniaj) i rutan "värvare") så får du 25 extra poäng! Alltså hela 75 poäng!! inte illa.. Sen är det bara att börja samla poäng genom att spela spel, värva vänner, besöka hemsidor, göra gratis erbjudanden, delta i tävlingar, bli vän med andra, skriva i gästböcker, handra på nätet och mycket med! Så vad väntar du på?

Kör i gång och få en massa present kort samt biobiljetter!

Bli medlem här!!!


Fick mitt 4:e presentkort nyligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0