slide show

Friiiii

Nu är jag äntligen fri från "jobbet" ett tag. Mamma ska över till lokalen och se om telefonen funkar som den ska, och då har jag huset för mig själv i si sådär 20-30 minuter. Härligt!
Började regna nyss också, eller jag såg det nyss så det kanske har regnat hela kvällen. Det får seriöst inte regna eller vara mulet på skolavslutningen, för då blir jag sur!^^

Vad ska jag göra nu då?.. Nu blev det ju inte kul :( Ska kolla lite på Facebook. Men nej, det är inte heller kul. JAG VET! *går och hämtar chips*. Mmmm, gott! Hehehe :) Nu har jag något att smaska på iallafall!

Nä men nu får jag fan komma på att göra något. Kan fundera ut vad jag ska göra i sommar bland annat. Fyller ju år då också, 7e juli! Kom ihåg att gratta mig! Såhär ser min önskelista ut än så länge iallafall:

Kommentarer
Postat av: merima

vart kan man köpa sånna skor?

eller typ liknande?

2010-05-29 @ 14:41:12
Postat av: Anonym

hej kan du lamna lite bilder o sånt när du inte bodde här hälsningar ......puss o kram älskar dig

2010-12-26 @ 16:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0