slide show

Fredagsmys!



Men hej på er! :) Haft en härlig fredags kväll hittills?

Flyttade just på mig från skrivbordet till min stora säng, mycket skönare här! Ligger och lyssnar på super bra musik och knaprar på chips. Regnet öser på där ute.. Trodde att det skulle bli en riktig solig dag idag eftersom jag och Micki låg och solade på lunch rasten, men ej. Hoppas det blir mycket varmare och soligare imorgon istället! Hade tänkt att lägga mig på min balkong ett tag och sola och få åtminståne lite färg.

Gud, fan vad skönt med helg. Har längtat sjukt mycket tills att veckan skulle ta slut. Och nu är det bara 11 skoldagar kvar, sen är det sommarlov! Hoppas det går fort.

Nu ska jag mysa lite i min säng och välja en bra film som jag kan se om en stund. Några film tips?

Vänstra bilden tog jag igår kväll, visst var det fint?


Kommentarer
Postat av: amanda

Vilken fin himmel!! :D

2010-05-28 @ 22:01:47
URL: http://amandaastrid.blogg.se/
Postat av: issa

Hur fasen gör du sådan text? :D

Ser skit coolt ute!

Aaah! :D<333

2010-05-29 @ 11:45:32
URL: http://pyjjamashallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0