slide show

Fint.

Hej och förlåt för den låga uppdateringen idag!

För det första vill jag börja med att säga att mamma tog med Klick till Linköping - hon sover där inatt, så jag kan inte visa bild idag heller. Fiiiiint. :| Har sprungit runt i hela lägenheten och letat efter tidningen tills mamma ringde och sa att den var med henne. Eller har ni förresten sett bilden i tidningen? Kul isåfall!

Okej. Tänkte vara på bättre humör nu iallafall!
Den dåliga uppdateringen berodde mest på att jag varit ute i princip hela dagen! Vädret har varit på topp och jag har svettats. :p
Igår var det inte så fint väder alls så jag trodde att det skulle bli samma väder idag men nej. Istället var det strålande sov, inte ett ända måln på himmelen och 25+ grader varmt (i skuggan)!
Jag, Micki och Adnan som är en skol kompis var på ett ställe som heter Palace och solade i drygt timme. Skönt men super varmt var det. För mig blev det sammanlagt 2 glassar idag också. Gott!
En bild från dagen kommer imorgon.

Bjuder på en gammal bild idag istället så att ni har något att kolla på! :)


Kommentarer
Postat av: Claudia;)

Taack så mycke, riiktigt snygg din me!

Har du gjort din design/header själv?

Och isf, gör du gratis designer/headers till andra?:D

2010-05-16 @ 01:37:06
URL: http://cajso.blogg.se/
Postat av: Minette

Det var du som vann måndens blogg! :) Grattis.



Jag ska skriva en kort text i min meny om din blogg, så vad vill du att det ska stå? xP

2010-05-16 @ 12:48:22
URL: http://miinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0