slide show

Finally!

Nu ska jag gå och lägga mig. Men tänkte bara säga att jag äntligen piercar min navel imorgon! Mamma är inte sur längre så nu har vi bestämt att vi ska gå och ta hålet imorgon.
Det kommer kosta mig 500 kronor.. Jävligt dyrt för ett litet hål? Men mamma betalar såklart!

På tal om min mamma.. Hon fyller faktiskt år nu på fredag, så gratta henne allihopa! :)
Ska gå och borsta tänderna nu och sedan lägga mig i min stora sköna säng och läsa en bok. Dock vet jag inte vilken, kanske Asyl!

Imorgon kommer jag inte gå till skolan, tror jag iallafall. Min röst låter som en ny född bebis röst och jag hostar varannan sekund. Suck..  


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis, du vann tävlingen på min blogg! :)

Hoppas du får en kanonvecka! :) Kram!

2010-05-03 @ 23:02:37
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: jennifer

asså du vet väl att man inte kan pierca sig om man är sjuk?:/

2010-05-03 @ 23:20:13
URL: http://jjjennifersellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0