slide show

6/5-10

1. Gjorde det ont att pierca sig? kändes det inte läskigt att ligga där just innan dom sticker hål på en?

2. Ofta dom sa att det rog 6-8 veckor och inte månader?


Svar:
1. Nej! Det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde att det skulle göra! Trodde ett tag att jag skulle ligga och skrika på den där piercing sängen.. Men ej! Jag låg där och hoppades på att det skulle gå skit snabbt men efteråt så sa Micki att han förde in nålen sakta sakta, och det var för att pricka rätt igenom prickarna han ritade så att det skulle bli så rakt som möjligt. MEN det gjorde inte ont!
Han som piercade mig sa att dom fleste tyckte att själva tången som han håller med gjorde mest ont men den kändes knappt. Inget man ska vara rädd för! Det klart att det är läskigt men man blir så glad efteråt att det är över och att det blev så snyggt så glömmer man bort rädslan!

2. Det är lite olika läketider på har jag märkt.. På skötsellappen som man får då man piercar sig så står det att det tar upp till 6 månader, men killen sa att det skulle ta 6-8 veckor för mig. Det beror helt enkelt på. Men jag tror inte att det är en toppen idé att börja byta piercing eller pilla hur som helst då MINST 2 månader har gått.


bloglovin


Kommentarer
Postat av: Marie

Lagt till dig nu på bloglovin så nu får du lägga till mig.

2010-05-07 @ 13:25:18
URL: http://lillmian.se
Postat av: cornelia

när jag piercade naveln sa piercingkillen att det skulle ta 6-8 veckor men min piercing va läkt efter 3 veckor och jag bytte efter 4 utan problem så det läker ju fett snabbt, om man bara rengör osv :)

2010-05-12 @ 11:20:24
URL: http://appple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0