slide show

23:18

En bild dagen igår kväll under solnedgången! - Bättre kvalite den här gången iallafall..

Nu ska jag snart gå och lägga mig.. Har ändå inget bättre för mig än att sitta vid datorn hela tiden men det blir jag bara ännu tröttare av. Och ingen är social på msn. :(
Ska strax gå och rengöra min navel piercing så att den är ren under natten! Bra att sköta skötsenråden.

Måste bara visa en rolig fast ändå skit tråkig sida där man "pratar med en robot". Eller, man skriver vad som helst, och den svarar tillbaka. Den kan 4 olika språk tror jag - norska, svenska, engelska och tyska!
Testa den här! Den är faktiskt dum ibland :o

Godnatt allihopa. Hoppas ni haft en härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Minette

Haha, det var faktist några felr än bara du x)

Men nu ligger iaf finalisterna i månadens blogg ute på min blogg :)

2010-05-07 @ 23:24:43
URL: http://miinette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0